Mede gebruikers Fantom X...

Nederlandse berichten
Post Reply
Wilcoten
Posts: 24
Joined: 16:02, 20 May 2006
Location: Nederland, Heerewaarden

Mede gebruikers Fantom X...

Post by Wilcoten »

Hoi, ik ben nieuw op deze site en in het gebruik van forums.
Ik heb zelf sinds kort een Fantom X8 en druk doende de songs die ik op de XP80 van Roland gemaakt heb om te zetten.
Een enorme klus om gepaste geluiden te vinden en het weer te laten klinken zoals in de XP80.

Vervelend dat Roland daar geen conversie programma voor heeft, is ook niet te vinden in dit forum

Wat mij wel aardig lijkt is om met verschillende forum bezoekers die een Fantom hebben wat kennis en ervaringen uit te wisselen, samen ontdek je sneller de mogelijkheden van het instrument dan alleen te lopen pielen vanuit de handleiding.

Ook kan dat leiden tot nieuwe muziekale inspiratie.

Laat maar eens wat van jullie horen (lezen).

Wilco

Wilco
Bartology
Posts: 223
Joined: 01:34, 1 May 2004
Location: The Netherlands

Lijkt me een goed plan!

Post by Bartology »

Heb mijn Fantom X7 nu sinds 2 jaar.

bartology at hotmail punt com
Voor mailen en MSN

Laat maar wat van je horen!

:o)

__________________________

I understand...
robbie50
Posts: 821
Joined: 22:20, 28 January 2005
Location: Holland
Contact:

helemaal mee eens....

Post by robbie50 »

Mij mag je ook mailen hoor.....
bakeenei@wanadoo punt nl


en Bart groet van mij...


rob
Karl
Posts: 12
Joined: 22:27, 29 April 2006
Location: Pretoria, South Africa

Zuid Afrikaans Fantom gebruiker

Post by Karl »

Hallo Wilcoten
Leuk om nog Nederlanders te kunnen ontmoeten, die ook vragen hebben over hun Fantoms.
Ik heb ook al mijn liedjes vanaf XP-50 naar Fantom overgezet, maar toen besefde ik, dat ze 10x groter werden, bij't over-SAVE. Dat is erg kuttig-de verkoopsperzoon heeft mij beloofd, dat ik mijn hele repertoire oude XP50"svq's" kunt storen in de interne geheugen.Wel dat ging niet-een typisch liedje van 30kB werd nuw opeens 300kB groot en ik had moeite 100 liedjes tezame met al mijn samples op een 256mB kaart te storen.

Nuw heb ik het probleem, dat ik niet over een bepaald track kunt spelen, die ik geMUTE heb-de OUTPUT van dat track word NUL!
Kunt je mij mischien helpen?
Ik word er stapel besjokke van!!!

Het spijt me, maar mijn nederlands is erg verroest!

Doei
Karl
Wilcoten
Posts: 24
Joined: 16:02, 20 May 2006
Location: Nederland, Heerewaarden

Fantom

Post by Wilcoten »

Hoi Karel,

Misschien te simpel gedacht, maar kan je niet gewoon de mute opheffen in de performance mode, probeer anders eens te kijken bij de songedit , trackedit, microscope.
Daar kan je zien wat er allemaal gebeurd voor de song begint, misschien moet je daar je programma nummer aanpassen.

succes

Wilco(ten).

Wilco
dojec
Posts: 123
Joined: 15:57, 11 February 2007
Location: Antwerpen, Belgie

fantom x7

Post by dojec »

Hey, ik heb nog maar sinds kort de fantom x7, en moet dus nog veel leren qua instellen en programmeren.

Ik heb ook op deze site gezien dat er dvd's zijn met uitleg.
Heeft iemand hier ervaring mee, of hebben jullie voldoende met de handleiding die bijgevoegd was?
Post Reply