Fantom X8 16 weken wachttijd???

Nederlandse berichten
Post Reply
rakie
Posts: 1
Joined: 10:26, 21 May 2007

Fantom X8 16 weken wachttijd???

Post by rakie »

Hoi. Ik heb onlangs een fantom X8 gekocht bij de koopjesdagen in een bekende muziekwinkel in Belgie. Zelf ben ik van Aalst. Okay ik kreeg mooie prijs en heb de hele som betaald. Er werd me gezegd levertermijn twee tot drie weken bij de aankoop. Dat was op 1 mei 2007. Ik belde deze week en blijkbaar wordt het 12 tot 16 weken wachten! Ik heb gehoord van iemand die ik ken bij Roland dat die winkel geen officiele dealer is van Roland. Ok maar zo lang hoeft dat toch niet te duren? Jules Verne vloog met een luchtballon rond de wereld in een kortere tijd :). Goed ik zit mijn tijd wel uit geen probleem, maar vroeg me af of er hier nog mensen zijn met voor een muzikant lange wachttijden na aankoop. Cheers,
Raphael
picaja
Posts: 74
Joined: 21:09, 29 November 2004
Location: Belgium

Re: Fantom X8 16 weken wachttijd???

Post by picaja »

Hiervoor kan je volgens mij de hoofdimporteur van roland in Oevel contacteren.
Ik zou ze even bellen of ze er nog in stock hebben.

Houtstraat 3, 2260 Oevel (Westerlo), België
tel. +32(0)14 57 58 11, fax +32(0)14 57 58 12
info@rolandce.com

Fantom X7 (srx07-srx98),Roland JD800 (2),Roland JD990 (2),Roland JV1080,Korg Wavestation A/D,Korg EX8000,Korg Prophecy,Waldorf Microwave 2,Alesis Multimix Firewire 16, Roland AX7
warakie
Posts: 1
Joined: 15:30, 2 May 2007

Re: Fantom X8 16 weken wachttijd???

Post by warakie »

Ik heb vorige week een telefoontje gedaan naar de muziekwinkel in kwestie en het zou nog slechts een week of twee duren. Dus in totaal een 5 tal weken... hoop ik ... Probleem is dat ze niet direct bij Roland kunnen bestellen blijkbaar, wat problemen geweest en ze zijn niet meer officiele dealer van Roland in ons land. Dus waar ze de fantom vandaan gaan halen weten ze soms zelf niet denk ik. Goed er is mij beloofd nog een week op de tanden te bijten. We zien wel. thx for the reply
Chucky_
Posts: 1
Joined: 00:29, 20 September 2007
Location: Het verre Oosten, moar wa binn'n de rikkepoal'n

Wachttijd

Post by Chucky_ »

Heb je hem ondertussen al binnen of zit je nog steeds te wachten?
dojec
Posts: 123
Joined: 15:57, 11 February 2007
Location: Antwerpen, Belgie

Re: Fantom X8 16 weken wachttijd???

Post by dojec »

Waarschijnlijk bij piens besteld zeker?
Je had beter bij muziek en visie geweest in Antwerpen. 't Is misschien wat verder voor u, maar daar is de levertijd max 1 week en de service uitstekend.
Post Reply