Ruilen of kopen: SRX 09 World Collection

Nederlandse berichten
Post Reply
Patmos
Posts: 5
Joined: 13:02, 5 March 2008

Ruilen of kopen: SRX 09 World Collection

Post by Patmos »

Te ruil/koop : SRX 09 World Collection:

Ruilen voor SRX 06 Complete Orchestra (in zeer goede staat) of kopen: prijs EUR 215 (incl. aangetekende verzending). Expansion board is 2 maanden oud, dus in nieuwstaat en uiteraard helemaal compleet.
robbie50
Posts: 821
Joined: 22:20, 28 January 2005
Location: Holland
Contact:

Ruilen tegen SRX 05?

Post by robbie50 »

Idee?


groet,

robbie
Patmos
Posts: 5
Joined: 13:02, 5 March 2008

Re: Ruilen of kopen: SRX 09 World Collection

Post by Patmos »

Hoi Robbie,

Bedankt voor je reply. Ik ken de SRX 05-kaart, mooi expansieboard wel maar ik wil me toeleggen op een ander soort muziek, vandaar dat ik de World Collection wil ruilen tegen de SRX 06 (of anders verkopen tegen een goed bod). Jammer dat de Juno G maar 1 SRX slot heeft anders wist ik 't wel !!!!
robbie50
Posts: 821
Joined: 22:20, 28 January 2005
Location: Holland
Contact:

Oke, duidelijk

Post by robbie50 »

Patmos,

oké...
Dank voor je reactie......ik dacht wie weet......maar er komt wel een koper..
Zelf heb ik de 04-06-07-08 in myn X7 hangen.......geweldig!
dus de 05 is niet plaatsbaar meer....

Ik kan mij voorstellen dat je meer slots zou willen hebben, wil ik zelfs ook nog...dan deed ik de 05 gewoon terug in mijn synt.


groet,

robbie
Patmos
Posts: 5
Joined: 13:02, 5 March 2008

Re: Ruilen of kopen: SRX 09 World Collection

Post by Patmos »

Hoi Robbie,

Wow, een Fantom X7 met 4 SRX-boards erin. Prachtig instrument! Beetje boven ons budget, vandaar dat we voor de Juno hebben gekozen, maar da's ook een fantastisch en veelzijdig ding, vooral voor de prijs. Jammer van het toetsenbord maar de rest is voor ons (beginners op synthgebied) echt geschikt.

Vraagje: jij hebt de SRX 06 in je Fantom zitten. Hoe vind je die? En de 07 (Ultimate keys dacht ik)?
robbie50
Posts: 821
Joined: 22:20, 28 January 2005
Location: Holland
Contact:

SRX 06....vind ik

Post by robbie50 »

GEWELDIG......
Deze zou ik nooit meer weg doen, lekkere vette sounds, echt Roland, en heel bruikbaar.
Zijn geld dubbel en dwars waard....
Jammer dat hier;
http://www.rolandus.com/Multimedia/Flas ... _demo.html

niet alles te horen is.
Hangt natuurlijk af van wat je wilt, ik ben gek van strings e.d......hier krijg je m.i. geen spijt van......

07, vind ik een goede aanvulling als je meerdere synt's zoekt....
Eigenlijk geld bij elk board....de keuze van je muziek welke je wilt maken.
Mijn 05 is een prachtig board, maar ik deed er minder mee, doordat mijn muziekkeuze gewoon niet erg in de "hiphop" hoek ligt......



groet,

rob

site;
http://www.bakeenei.tweakdsl.nl/X7%20ho ... /index.htm

niet TE veel van voorstellen hoor!
Patmos
Posts: 5
Joined: 13:02, 5 March 2008

Re: Ruilen of kopen: SRX 09 World Collection

Post by Patmos »

Hoi Rob,

Heb even op je site gekeken. Wát een gave synths heb je. Daar kunnen wij alleen nog maar van dromen nu. Voor ons is het nu een beetje experimenteren. Ik (Monique, 'Patmos' is mijn 'nickname' maar dat had je al wel begrepen :-) ben ook gek op strings en Roland is wat dat beteft voor mij 'top notch'. Ik ga zeker het SRX 06 board aanschaffen. Dan verkoop ik mijn SRX 09 wel voor wat minder (al vond ik het bod van EUR 180 dat ik heb gehad wel wat magertjes voor een 2 maanden oude SRX). Mijn muzikale voorkeur gaat van klassiek tot symphonic metal en van new age tot 'elektronisch' naar Trance. Ik geef niet veel om hip hop of R&B, hoewel dat op z'n tijd ook wel weer even leuk is.

Ik heb ondertussen een paar songs van je beluisterd. Echt hartstikke gaaf! Dit inspireert mij om lekker door te blijven experimenteren met de Juno (klinkt vrij goed, is ook 128 voice polyfoon) en ook eens wat muziek op de PC te zetten. Maar voor het zover is duurt nog wel even hoor!

Bedankt voor je uitgebreide reacties trouwens. Vind het tof wat te kletsen met mensen die wat verder zijn op synthgebied!

Groeten,
Monique
Patmos
Posts: 5
Joined: 13:02, 5 March 2008

Re: Ruilen of kopen: SRX 09 World Collection

Post by Patmos »

Ik heb de SRX 09 verkocht. Deze topic kan worden gesloten. @ Rob: nog bedankt voor de reacties & tips!
Post Reply