Fantom-G

Nederlandse berichten
Post Reply
Anton
Posts: 349
Joined: 18:38, 15 July 2008

Fantom-G

Post by Anton »

Zijn er hier Nederlandse Fantom G gebruikers?
dojec
Posts: 123
Joined: 15:57, 11 February 2007
Location: Antwerpen, Belgie

Re: Fantom-G

Post by dojec »

Blijkbaar niet :-)
Ben wel eens gaan kijken in de winkel, maar om nu weeral 5000 euro neer te tellen voor een G8 en G7 en m'n fantoms X7 en X8 bij de vuilkar te gaan zetten lijkt me niet zo goed voor de portomonnee. Alsook, in de huidige zit wel wat programmatiewerk. Op een nieuwe kan je daar dus weer vanvoor af aan alles gaan instellen.
Joss_
Posts: 95
Joined: 18:24, 1 January 2009

fantom G8

Post by Joss_ »

toch wel :d
francisco
Posts: 6
Joined: 16:00, 7 January 2009

Re: Fantom-G

Post by francisco »

ja en hier nog een :D
Sjnieboon
Posts: 10
Joined: 15:31, 13 January 2009

Re: Fantom-G

Post by Sjnieboon »

Hier ook :D Ofja, eigenlijk morgen pas. Dan ben ook ík de trotse bezitter van een Fantom-G8
timovv
Posts: 18
Joined: 10:36, 25 July 2008

Re: Fantom-G

Post by timovv »

Al sinds afgelopen zomer een G7! Mijn eerste Roland. Vorheen altijd Yamaha gespeeld. Ben er erg blij mee. Hopelijk komen er een paar goede ARX cards op de markt.
KeyPat
Posts: 1
Joined: 08:01, 28 June 2009

Fantom G7 ervaring delen

Post by KeyPat »

Ik heb me net ingeschreven in het forum en ben sinds 14 dagen de gelukkige bezitter van de G7.
Pracht van een toestel. Vraag is of er iemand in België of kort bij de grens zit die me wat meer uitleg zou kunnen geven over de mogelijkheden en de navigatie doorheen de schermen. Ik woon in Mechelen. Ik lees wel in de manual, maar dan moet je telkens weer van de ene pagina naar de andere jumpen om er iets van te snappen.
een logische leidraad zou wel helpen en daarom deze vraag naar jullie toe.
Ook een demovideo zou de oplossing kunnen zijn, maar die kan je blijkbaar enkel in Amerika bestellen met credit card en die heb ik niet.
Post Reply